Birbebetobiranne Diclem1 merhabalar bize kırkı çıkınca çekilir demişlerdi ama doktordan doktora değişiyordur belki gittiğiniz hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz biz öyle yapmıştık
Biran 1.5 aylıkken çekiliyor devlet hastanelerinde biz 1 aylıkken özelde çektirmiştik bir problem olmayınca tekrar istemediler
Hndealnathn 2 çocuğum var oğlumun doktoru 40 günlükken istedi kızımın doktoru 38 günlükken istedi.90 gün içinde çekilmesi istenir hani bir anormallik varsa ilerlemeden erken teşhis edilsin diyerek ama o kadar erken çekilir mi bilemedim🤔
kubo25 Ben 2 aylıkken çektirdim sonucunda gözüküyor 1 ay sonra tekrar getirin dediler kundak yapmayın bacakları ayrı kalsın dendi cünkü açıklık görmüş şimdi çift bez bağlıyorum tekrar götürecem böyle bi olay yaşayan varmı