Kızlar dogum sonrası yüzümde killanma çok oluyor..isyerindeki abi yüzüne lazere git dedi çok utandım yaa:(Ben memurum cocuk da var sadece cumartesi veya pazar gidiyorum eşim bakiyor cocuga da o zaman..Bazen evde cımbızla alıp gidiyorum..Sizce lazere gitsem duzelir mi?bidaha doğum yapınca yine çıkar mı?