Deletedmom_14 079aslankuzusu 5-7 ve 13. Aylarda olduk. Belli bir zamani yok, ne kadar erken baslanirsa o kadar iyi. Doktorunuz planlama yapacaktir.
kirmizibasliklikiz_ 079aslankuzusu menenjit 3. Aydan itibaren baslar ne zaman yaptirmak isterseniz o zaman yaptirirsiniz
Nazlican 079aslankuzusu Belli zamanı yok, yaptırabildiğiniz takdirde 1 yasında da yaptırabilirsiniz 8-9-10 aylıkken de
Kumsalbebek1 Deletedmom_14 bizede doktor 5 7 13 ayları söyledi diğer asilariyla çakismasin diye boş olan aylarını verdi 🙏
Deletedmom_33 079aslankuzusu 7.ayda olduk. Doktorumuz 8 de önerdi. 9.ay sağlık ocağı aşısı ile birlikte ağır olabilir diye ama ilk doz birşey yapmadı. Önümüzdeki ay ikinci doz var oda birşey yapmaz umarım