Merhabalar 🙏🏻 10.5 aylık bebeğim var şu 4-5 gündür gece ve gündüz uykuları iyice şaşmış durumda bende ne yapıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
Normalde kendi odasında uyutuyorum odadan çıktığım an uyanıp ağlamaya başlıyo krize giriyo resmen kaldırıyorum sakinleştirip geri yatırıyorum bu sefer yatırcağım zaman başlıyo ağlamaya 😔
Sizce napmalıyım?