Sh123 Bu durumu yaşayan varmı?? 2 aylık bebeğim var henüz adet görmedim 40 çıktıktan sonra.. Ama her ilişkiden sonra kanamam oluyor. Bilgisi olan vardır belki diye yazıyorum 🤷🏻♀️
Sh123 gchekobarlas yurtılma varmış dikiş atıldı tekrar. Ama içerdeydi dikiş dışardan görünmüyordu 20 gün sonra düştü
Gokcemmm Sh123 aaa sezeryan mı benimde bazen ilişkiden sonra pembe renkte oluyor 2 gün az az geliyor lohusalıktan sonra adet olmadım ben böyle kanamalar oldu ara ara yani 2 yada 3 defa ondan mı acaba sizinde mi öyleydi
Kereminannesiii Sh123 sezeryan olarak doğum yaptım bende o kadar çok değilde 1-2 damla şeklinde oldu birkaç defa
Sh123 PrensesAnnesi- ben normal Doğum ama benimki doğuma bağlı yırtılmaydı seninki sezeryan olduğu ıcın sebebi farklı olabilir eğer ilişkiden sonda oluyor ve tekrarlıyorsa gitmelisin doktora