Gecen de bi post acmistim elimde 900 gramdan 3 kutu 1 numara mama var kaynanam kutusunu 243 tldan almis bosa gitsin de istemiyorum ek gida da veremiyorum mama israf olmasin diye kizim 15 gun sonra 6 ayina giricek 2 numarayla degistirmek istiyorum ama nasil yapabilirim hicbi fikrim vitamin degerleri degistigi icin 6. Ayinda 1 numara kullanmak istemiyorum marketler falan almaz demi fişi falan da yok 😭