busra66 Merhaba , bebeğim 15 günlük oldu göbek bağı çok kurudu ama düşmedi yıkamak için göbek bağının düşmesini bekliyorum hata mı yapıyorum daha ne kadar beklemeliyim
Senem_sygl01 busra66 ben bebeğimi yıkamıştm göbek bağı düşmeden düşer sabret bizimkide 17 günlük falanda düştüğünde
Tazeanne0650 busra66 ben düşene kadar bekledim 16. Gün düştü 20 güne kadar düşmemesi normal demişti doktor bekleyin derim
ElvinAda busra66 bizimde iki haftayı buldu yikamadim yikamadim ama en son dayanamadjm yaz ayıydı Ağustos çocuk suya girince rahatladı . Bizimki de kurumuştu birşey de olmadı şükür sonr abirkac güne düştü zaten
Dilaradaghan busra66 göbek bağı düşmeden bebeğmi zorla teyzem yıkadı 3 günlüktü çok kızdım yıkamayın çok zararlı diye ama dinletemedim sonra tesadüfmüdür bilmem ertesi gün düşmüştü hiç de problem olmadı enfeksiyon vs tertemiz çıktı ama asla önermiyorum yıkamayı benimki tesadüf olabilir tasdiklediğim bişey değil
busra66 Senem_sygl01 yıkamadım bekledim bugüne kadar şimdi çok kurudu yıkasam şuan uzatır mıyım süreci bilmiyorum