Kızlar, oda sıcaklığındaki sütlerinizi süt saklama poşetinde değil de sağma makinesinin biberonu da ağzını kapatıp bekletiyorum. Sorun olur mu acaba, süt saklama poşetine koymam gerekiyor mu? En fazla 4 saat kalıyor dışarıda zaten sonra oğluma veriyorum.