Mevacanimkizim Türkiye aile yardım desteği var 6 ci ayda başvuru yapmıştım kabul edilmiş Eylül sonu gibi ama henüz yatan bişey yok ne zaman yatar diye bakıyorum ekimin ilk haftası gibi yazıyor. Bilgisi olan varmı yada yardımdan yararlanan tahmini ne zaman yatar?
Biricik_11 Mevacanimkizim Ekim ödemeleri herkese yattı diye biliyorum. Siz kasım ödemesini alacaksınız bence
Biricik_11 Mevacanimkizim Bizim ki eylül ayında kabul edildi ekimde ödemeyi aldık Sizinde kasım ayında zamlı olarak almış olacaksınız😊
Biricik_11 MinnakAsel Sağol kuzum kabul edildi ama eşimin adına beni beğenip kabul etmediler bi türlü😂