Zahide_4646 Merhaba güzel anneler benim kız kardeşim tüp bebek yaptırdı şuan 7 haftalık kalp atışı duyulmamış aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu sonradan duyan
Limonzeytin41 Zahide_4646 göbekten bakılınca tüp bebek yada normal farketmez 8 haftayı bulur ve zaten nokta kadar oluyor. Vajınal ultrasonla ancak erkenden görülüp duyulur.
S_x_w Zahide_4646 normal gebelikti ama 7 haftalık karından duyulmamıştı..dr um vajinal ult. bakayım büyük ihtimalle duyarım ama istemezsen 10 gün sonra yine gel demişti..stresle bekleyemeyeceğim için vajinal ult. baktırdım ve duyulmuştu
Limonzeytin41 Zahide_4646 strese sokmasn kendını sakın az sabretsin rabbım gönlne göre versn benım vajınalnultrasonla baktrmştm 5 haftada kese 6 de kalp atışı duymştk kişiye ve gelişimine göre değşr belkide