Gnazli sepet şeklinde tahta sallanabilir beşiğimiz vardı, yanımızda yatacağı ve yatak odamız küçük olduğu için o şekilde tercih ettik. Şu an 6 aylık küçük gelmeye başladı dönemiyor içinde. Büyük tahta beşik de odamıza sığmayacağından park yatak koyduk, çok rahat uyuyor şu an döne döne baya iyi oldu. Üst kısmı iptal ettim ben dönebiliyor emekliyor ve tutunup kalkmaya da başladı. Çok tehlikeli olunca en alt seviyede yatırıyorum.