Arkadaşlar ben çok önce psikiyatriye gitmiştim fakat gitmeyeli 2 yıl kadar oldu ehliyete yazıldım almaya hak kazandım nüfus müdürlüğüne gidince sağlık ocağındaki doktorun psikiyatriden sevk almışsın rapor Alman gerekiyor dediler başına gelen oldu mu çok moralim bozuk 2 gündür nüfusta hastanede uğraşıyorum psikiyatri doktoru onay veriyor mu