Kız merhaba
Biz doktorumuz tavsiyesiyle 5 ay 15 günlük olduğumuzda ek gıdaya başladık 3 gun kuralıyla sebzelerle başladık bugun tam 6 ay 1 günlük ama bebeğim ağzını kesinlikle açmıyor hatta ağzını kilitliyor, ınstagramda felan görüyorum bazı bebekler kaşığı görünce ağzını aciyo hatta heycanlaniyo bile önümüzdeki hafta doktorumuza gidicez, doktorumada danisicam ama daha simdiden ek gida bizde kabus olmaya basladi, sizin bebekleriniz nasil ,nasıl ilerliyorsunuz?