Minikpirincim kızım şu an 2,5 aylık doğduktan 1 hafta sonra aynı sizinki gibi agız kenarında felan sivilce gibi isilik cıkmaya baslamıştı sonra yanaklarını sardı sütümden sürdüm fayda etmedi. doktorada götürmedim geçer diye artık geçmeyince götürdüm meğersem egzama olmuş kremle geçirdim ama tekrar tekrar cıkıyor yine kremle geçiyor sizde gösterin doktora ihmal etmeyin bide kaşınıyor ve yanıyor oyle yerler. Sakallı bıyıklı sivilceli uçuklu kişilere dikkat edin yinede