son zamanlarda birkaç kişi bebeğinin gözünde kayma mi var diye sordu. Şu zamana kadar benim farkedecegim yada dikkatimi çeken bi durum olmamıştı çok kafaya taktım bebegim 1 yasinda ne yapmam lazım.. baktığı yere göre sol gozu içe doğru giriyor yada kayıyor bilmiyorum. Emin değilim bebeğimin göz yapısı küçük. Moralim çok bozuk ne düşünüyorsunuz başına gelen varmi