Freedyaq canım bende 2 aydan sonra sütüm gitti uykusuzluk ve stres kaynaklı mama veriyorum o yüzden . Mama aşırı gaz yapıyor . Aptamil conformil kolikli bebeklerin çoğunda çok gaz yapıyor takip ediyorum denedim bizimkini şişirdi sma confort , hatta keçi sütlü mama bile denedik . Hiç bişey fayda etmedi gaz devamdı. Bebelac gold en kaba tabirle dandik mama . Daha sulu yapısı var sindirimi daha kolay geldi onda devam ettik . Koliğin zaten suni gazla bir ilgisi yok sadece gaz kasılan bağırsağı daha da zorluyor . Kolik bağırsak düzenlene kadar ne yaparsan yap geçmiyor anlayacağın. Gaz damlaları ile geçti diyenler vakti o zamanmış geçmiş hiç bir kasılmayı gaz damlası geçirmez. Sadece gaz çıkışını biraz daha baskılayarak kısa süreye indirir . Kiminin 3ay sürüyor kimin 5ay kiminin 6ay . Allah kolaylık versin.bizde bitmesini bekliyoruz. Bol bol sevin sarıl onunda canı yanıyor zor bir durum. Zamanı beklemekten başka çare yok .