Mucizegebelik bizimde bu aralar doktora kaç kere gittiğimizi sayamadım artık korkar oldum acaba hastaneden de mi bir şeyler kapıyor diye.. ben prospan veriyorum, ve sterimar ile sürekli açık tutmaya çalışıyorum burnunu, bir de gece yatmadan yastığına bir kaç damla cold-mix damlatıyorum, bitkisel yollar pek ise yaramadı bizde maalesef 😓😓