Chngrytasln benzer durumları yasıyorum. 4 ay once dogum yaptım. Hamilelıkte yasadıgım bazı travmalardan dolayı, zaten panik ve kaygılı olan kışiliğim müthiş derecede paniğe sürüklendi. Son 1 aydır herşeyi kafama takıyorum sürekli hastalık arıyorum kendimd ve buna kendimi inandırıyoum malesef. Kaygınık yogunlaştıgı zamanlar ve ara ara sıcak basmalarım var. Aynı zamanda kafa derimde bazen yüzümde karıncalanma hissediyorum. Norolojik oldugunu sanmıyorum ama çokta korkuyorum :(