Aselemine27 aralıklı diş her zaman iyidir ileride diş çarpıklığı yaşamayacak anlamına gelir 😅 ilk 2 çocuğumun dişleri minik minik ve birbirine yakındı..sonuç kalıcı dişler çok iri oldu ve Ortodontik tedavi görüyorlar..3 numaram henüz tüm dişlerini tamamlamadı ama minicik bir boşluk var inşallah kalırda o bari diş tedavisi görmez diyorum hep🤭😊