1 yaşında bebeğim göğüsmun etrafı yara gibi bişey var tam ucun yanında emerken ağzına orayı da alıyor canım çok yanıyor sulu kanlı bı yara değil sivilce gibi ama sivilcw de değil 🤦böle bişe başına gelen varmı 2 göğsümde aynı durumda emzirmesem yemek yiyor zaten ama bu sefer de göğsüm düşecek süt birikcek napıcam ben ya cildiye ye gidicem yarın ama sizede sormak istedim yarına kadar bekliyemedim🤦🤦