Bebeğimin kafasında Konak oluşmuştu internetten falan baktıgımda yağ sürüp ince tarakla tarayınca cıkcagı yazıyordu bende bir iki kere denedim bebeğimin kafası yara olmuş 🥹😭 nasıl geçire bilirim hastaneye gitmem gerekmi sizce lütfen yardımcı olun 3 aylık bu arada bebegim