Ayyy kendi günlerim geldi aklıma doktora bile götürmüştüm insanın psikolojisini bozuyor, korkmayın lütfen isilik oluyor çok normal bir şey ben ara ara yağ sürüyordum çok az miktarda. Çok sıcaklayıncada artıyor bide annenin yediği şeylerden oluyormuş geçecek merak etmeyin