Öncelikle herkese merhabaa 😊
Burun aspiratörüne ihtiyacım var, hangisi iyi karar veremedim. Bebeğim şuan 55 günlük ve burnu çok tıkanıyor. Araştırırken baby-vac isimli bir ürün buldum kullanan var mı ?? elektirikli olanlar nasıl ? Yada sizin önerdiğiniz bi ürün var mı ?