Selam güzel anneler🌸 oğlum 10 aylık şuan biberon tarzı olan alıştırma bardağı kullanıyorum ama pipetliye geçmeyi düşünüyorum artık akıtmayan, koku yapmayan güzel bir alıştırma bardağı önerisi ve pipetliye nasıl alıştırdığınızı merak ediyorum fikrilerinizi bekliyorum sizlerden tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸🥰