amansallagitsin 11 bucuk aylik bebegim var ancak Sag gogsumde sertlik var dokununca aciyor basina gelen oldu mu kotu birsey mi bu nasil gecer
sarmaliklahana amansallagitsin Kaç aylıksınız suan. İlk aylarda mastit oluyor ama ileri aylarda. Umma olmuşsunuzdur. Canınız bişey istedi de yemediyseniz oluyor. Süt ceker de derler ya ondan 🥴 benımde 10 gün önce oldu cok fena agrısı
Eses20 amansallagitsin bebeğiniz tek göğsü tam boşaltmadığında da olur, o tarafı daha çok emzirin, zamanla geçer sertlik ve acıması
sarmaliklahana amansallagitsin umma olmuşsun sen canım. Canın ne istedi de yemedin özellikle dün ne oldu düşün onu yersen gecer 😇
amansallagitsin sarmaliklahana vallah hic ole brsy olmadi ki ne istersem yiyom dugun vardi o gun pek emziremedm gece bktm sertlik var o gun boyu emzirdgm ama gecmedi