Hellomoto Dilruba_1 ben 3 aylıkken almıştım baya ilgisini çekmişti ayaklarını hareket etirirdi şimdi oynamıyor
dryglgl Kaan01 Kargoyla alınca kargo ne kadar tutar acaba ya bi fikriniz var mı ben hiç kargo göndermedim de bilmiyorum o yüzden
Sedassss Merhaba ben de piyanolu oyun halısı satıyorum 270 h Kocaeli ve Afyonda oturanlar elden teslim alabilir Hiçbir sorunu yoktur Dolap uygulamasından kargo ücretsiz gönderebilirim
dryglgl Hellomoto ben ödüyorum kargoyu ama dolap çok komisyon alıyo diyolar gardrops sanırım daha az alıyo veya almıyo emin değilim uygun fiyata düşünürseniz gardrops falan düşünebiliriz