Kızlar merhaba,kızım şuan4 aylık. ona hamileyken tiroid kanserimin lenflerde nüksettiğini öğrendim 2 yıl önce ameliyat olup atom tedavisi almıştım lenflere sıçradığı için ve yine lenflerde nüksetmiş kızım 2 aylıkken ağustos ayında ameliyat oldum ve yeniden atom almak zorundayım 😢 doktorlarım ek gıdaya geçmesini bekleriz dedi ben de olur dedim ocakta yeniden atom alıcam. 15 gün kızımdan ayrı kalıcam emiyor şuanda ben de süt depolamaya çalışıyorum elimden geldiğince o 15 gün için. 15 gün sütümğ sağıcam ve dökücem radyasyonlu olduğundan dolayı. 15 günün sonunda sütüm kesilmezse kızım da unutmazsa memeyi devam etmek istyorum anne sütüne. Sizce 7 aylık bebek 15 günde memeyi unutur mu? En kötü sağıp biberonla veririm diyorum. Bu 15 gün nasıl geçecek? Onda travma yaratacak kesin başına gelen var mı nasıl yönettiniz bu süreci ☹️