Kızlar bebeğinize kullandığınız ek takviye ilaç vitamin neler kullanıyorsunuz ? 1 yaş sonrası d vitamini kışın devam edip yazın kesilmeli diye biliyorum aynı zamanda 600 Luk kullanmak gerekirmiş . Ama 1 yaş sonrası kan ilacını hala devam edeniniz var mı ?
Başka hangi tür ek takviye kullanıyorsunuz iştah açıcı dr.oz kakaolu macun gördüm ve karadut özü . Bebeğinizin kaç aylık olduğunu ve neler kullandığınızı yazar mısın farklı şeyler var mıdır diye merak ettim..benim kızım 16 aylık oldu. Ek gıda az yiyor mamaya çok düşkün . 10.400 Gr civarında