19 aylık oğlum sinirlendiğinde direkt çığlık atıp kendi kafasına vuruyor. Mesela birşeyi yapma hayır diye uyardigimda vurmasa bile hemen elini yumruk yapıp kafasına vuracak gibi tehdit eder gibi yapıyor. Böyle bir şeyi ne bizden ne TV den görmesine imkan yok kesinlikle görülen birşey değil. Ve 19 aydır kesinlikle sesimi dahi yükseltmedim hiç hep olumlu yaklaşmaya çalışıyorum ama son zamanlarda çok arttı sürekli elini yumruk yapıp kafasına götürüyor nötr kalmaya o davranislarina olumlu yada olumsuz tepki vermemeye çalışıyorum bu sefer sürekli peş peşe çığlık atıyor ben o kadar çığlık atsam boğazım acır yani öyle soyleyim iki yaş sendromu mu bu nedir