Sumeyyebaglan benim kızım da 27 aylık, 3 ay olduğu tuvalet eğitimini geçtiğimiz. Sürekli değil ama arada bir 2-3 gün dediğiniz gibi oturmak istemiyor, ağlıyor. Bilemiyorum üşeniyorlar galiba, oyunu bırakmak istemiyorlar. En sonunda lazımlığa oturduktan sonra da oradan kalkmak istemiyor bu sefer. Sırf bu yüzden doktora götürüp idrar tahlili bile yaptırdım ağlıyor çiş yapmak istemiyor diye ama bir sorun çıkmadı. Oyun yaparak götürmeyi deniyor musunuz? Varsa eğer bir peluş oyuncağı aa bak çişi gelmiş, gel önce o yapsın sonra sen yap gibi gibi. Kızımda bazen bu yöntem işe yarıyor