Selam arkadaşlar, 1 hafta önce normal doğum yaptım, ilk zamanlar dikişler oturup kalkarken agrıyordu ama şuan daha sıkıntılı sankı kaşıntı, gergınlık başladı, oturamıyorum resmen, sızler bu sürecı nasıl gecırdınız? Ne zaman dikişler düzeldi? Bir de kanamanız ne kadar sürdü?