Sahinsoydan Bugün bebeğimi kontrole götürdüm 22 aylık boyu 78 santim çıktı. Doktorum yakın takibe alalım ama anneye çekmiş gibi görünüyor dedi. Bebeğimin doğum boyu 50 cm di. Bu arada eşimin boyu 178 benim 150. Bu durumu yaşayan anneler var mı acaba merak ettim
Dilruba_1 Sahinsoydan nerdeyse 2 yaşıında olacak kaç olması gerekiyormuş ki boyu? Doğumda boyu da iyiymiş evet 50 cm yani kısa da doğmamış aslında belki de dediği gibi size çekmişte olabilir mesela benim kızım doğru düzgün anne sütü bile almadı ayına göre boyu uzun diyorlar çünkü benim boyum da uzun genetiktir bence 😌
Hilalll9595 Sahinsoydan bende dün kızımı götürdüm bu ayın 16sında tam 22 aylık olacak kızım 83.2 cm boyu çıktı bende minyonum eşim uzun boylu yani genetik olabiliyor
Dilruba_1 Sahinsoydan kız bebek olduğu için çok problem olur mu bilmiyorum yani sağlık durumu nasıl genel durumu iyiyse belki zamanla toparlar sonuçta riskli bir durum olsa doktor belirtirdi herhangi bir takviye vs kullanıyor musunuz balık yağı vs ?
Sahinsoydan Dilruba_1 kullanmaya başladığımı söyledim doktorum tamam dedi. Ben genetik olduğunu düşünüyorum ama yakın izleme alalım dedi.
Dondurmalikahve Sahinsoydan Olabilir ama doktorunuzu izlemeye alalım demesi iyi bir şey yani erken önlem her zaman iyidir hiç olmazsa tamamen genetikmiş deyip içiniz rahat eder
Sahinsoydan Dondurmalikahve eğer gelişimi böyle yavaş ilerlerse farklı bir tedavi de bulunur mu acaba. Erken önlem alınması güzel birşey evet
Dondurmalikahve Sahinsoydan Tabi ki merak etmeyin her şey çok ilerledi ama inşallah genetiktir ilk önce güzeli düşünün 🙂
Hilalll9595 Sahinsoydan şöyle söyleyim ben benim kızımın göğüsleri çıktı yani çok kilolu bir çocuk olmamasına rağmen göğüsleri var bu durum dikkatimi çekti doktora götürdüm dün boyuna fln annesi ve babası olarak bizimde boyumuza baktılar yinede takibe aldılar boyu iyi çıktı ama kısaca olabilirdi banada çekebilirdi ama babasına çekmiş