Kızlar selam, ilk doğumundan beri d vitamini kullanıyoruz, bitince sağlık ocağından başka bir marka verdiler , hiç art niyetsiz kullanmaya başladım tabi. 3-4 gün geçince bebeğimde egzama gibi döküntüler ve aşırı sinirlilik hali oluştu . Doktora götürdük cildi için mustelanın kremini verdi. Aldık sürüyorum. Dünde sağlık ocağı kontrolünde Demir damlası verdi ama içinde paraben var verdikten sonra iyi gözlemle dokunuyorsa değiştir dedi hemşiremiz. Sonra tabi benim beynimde şimşekler çaktı, d vitaminini değiştirdiğimiz için onda da paraben varmış ve Yan etkisi huysuzluk ve egzama olabiliyormuş. Acilen kestim d vitaminini , Demir’e daha başlamamıştım zaten. Şimdi eczaneden alacağım ama hangi markayı kullanacağıma karar veremedim. Sizlerin önerisine ihtiyacım var. İçeriğini de bilen memnun anneler yardımcı olur musunuz?
Bebeğim 4 ay 5 günlük 😍