Biri1 bir kaç güne 11 aylık olcak kızım. 2 uyku yapıyor, genelde dışarıda falan olup uykusu kaçarsa tek uykuya düsüyor. Ama tek uyku olunca da aksam yemegine kadar beklemesi zor oluyor yani cok yoruldugunu hissediyorum.2 uyku toplamda 3 saati geçmeyecek sekilde oluyor..