emine12345e Belirti yok ben hissettim sanki vcudumda bişeyler farklıydı ben kesin hamileyim dedim adetim gecikti test yaptım şuan bebişim 4.5 aylık 😍 zaten süt korumaz öyle bişey yok hamile kalıncada 4 ay daha kızımı emzirdim zaten artık 2.5 yaşındaydı süt kesme vaktiydi oyüzden bıraktırdım ama daha küçük olsa hep emzirirdim🌸