Merhaba..şu sıralar uzun yol gittik uyku saatleride hep arabaya bindiğimiz zamana denk geldi.ve arabada uyumaya alıştı..gündüzleri evde uyuyordu ama gece uykusuna geçişte arabayla gezdiriyorduk.şimdi gündüz uykusunuda evde yapmadı ve arabayla uyumak istiyor.bindiğimiz an 3 dkda uyuyor zaten…6 aylık bebeğim.çok direndim ama fena ağlıyor ağltarak diretmek istemiyorum..bu durumu yaşayan bıraktıran varmı