Bir psikolog sezaryenle doğan bebeklerin ani yer değiştirme korkusundan ötürü başka yere konulduklarında uyandığını söylüyor. Mesela benim bebeğim kucağımda uyuyor yatağa bıraktığımda hemen ya da 15 dk sonra uyanıyor. Hem de ağlıyor. Sezaryenle doğum yapıp bebeği uzun uzun uyuyan var mı? Ya da normal doğum yapıp bebekleri benim gibi olan? Söylediği şeye çok üzüldüm psikoloğun adını da verebilirim şimdi buraya linç etmeye gelebilirler beni🙄