Merhaba kızlar daha önce buraya yazmıştım oglum 6 ayı bitince inmemis testis ameliyatı olacak diye 13 Eylül de ameliyatı yaptık ama dikiş yeri bi türlü iyilesmedi hastaneye yattık tekrardan antibiyotik tadavisine başladık iyilesti çıktık gecen gün yine kızardı ve sıvı aktı bu sefer baska doktora gittik krem verdi biraz daha iyi ama sürekli bana acık kalsın diyorlar e ben nasıl bez baglamadan bırakaym onu bez bağlasam orayı acık bıraksam yine bir sekilde değiyor ve tahriş oluyor ne yapacağımı şaşırdım artık