Asafmoms yürüteçten kaynaklıdır, ben de küçükken hep öyle yürüyormuşum doktora götürmüşler zamanla düzelir demiş ama merdiven çıkarken hala parmak ucunda çıkarım mesela istemsizce. Doktor bize yasakladı yürüteci doğru yürümeyi öğrensin diye, zamanla öğrenir o da ayağına tam basmayı inşallah