Serpilctn _annee_ bebeğime güncelleme geldi bu ayda ambulans sesi gibi çığlık atıyor 😑beynim yandı iki dk yalnız kalmıyor ağlıyor uykuya zor dalıyor
Nereleregidem _annee_ tam 4-15 bugün. Bazen bir melek bazen de…………. Gündüz uykuları saç yoldurur. Sanki sütüm daha az geliyor ona günde iki olan mama sayısını artırmak durumunda kaldım
Burcualp06 _annee_ bizde 4 ay 14 günlügünüz son bir haftadır geceleri uyumamak için direniyor yatagına koydum mu aglıyor gündüzleri uyku yok denecek kadar azaldı 15 dakika zor uyuyor hep oynayalim gezelim istiyor 4 ay atak dönemi bizi zorluyor
_annee_ Serpilctn ya😁💞 sağlıkla büyüt canım. Allah kolaylık,sabır versin. Benim kızımda aynı durumda. Gece zaten kaç kez kalkıyor. Uyumak istemiyor. Direniyor. Beslenmek ya çok istiyor ya hiç istemiyor. Ataktan galiba.🍃
Serpilctn _annee_ evet az önce çığlık çığlığa ağlıyordu aç olduğu için mamasini hazırladım 120 cc sadece 30 cc içti gerisini bıraktı az önce ağlayan bendim sanki 😃😃😃 ek gıdaya geçtiniz mi siz bana doktor 2 hafta sonra gec dedi
_annee_ Serpilctn ahaha ne kadar da aynıyız. 😊 Canım biz 1 ay erken doğduk ama dün doktorumuz 5 ya da 5 buçuk ay gibi başlayabilirsin dedi. Yanı bi 15 güne Allah nasip ederse başlayacağız.⚘
Serpilctn _annee_ bana da öyle erken başla dedi 6. Ayda baslayanlarin çogunda gida alerjisi çıkıyor ek gıdaya geç başlandığı için yavaş yavaş tadımlık ver dedi
_annee_ Nereleregidem iyi etmişsin canım. Doymuyorsa yapacak bir şey yok. Ah o melek ve… çok iyi bilirim.😁 güllük gülistanlık iken bir an da sanki etini koparmaşcasına ağlamalar. Gece ne durumda acaba anneşi💞
_annee_ Serpilctn doğrudur canım. Zaten ek gıda derken direkt yemeklerimizden başlamıcaz ya sebze meyve püreler vs.🌸🍃
_annee_ Parsveannesi ataktan dimi🤷♀️ bende çok yoruluyorum aynı şekilde çünkü. Ama bir yanda da geçeceğine inanıyorum inşallah.🥰
Nereleregidem _annee_ geceleri uyuyor Allah’tan. Yoksa cildirirdim. Dört gibi uyanıp yemek istiyor sansliysam hemen uyuyor genelde de altıya kadar beşikte sallanmaca 😂
Parsveannesi _annee_ insallah bugun tam 4 ay 9 günlük olduk sabahtan beri oyun oynat masal oku kucakta gezdir besle bez degistir derken cok yoruldum bir de kakasini yapti simdi banyo ettirdim insallah uyur bir sure 😅 bu arada biz de bir ay erken dogduk kilosu nasil bebeginizin
Parsveannesi _annee_ kac kg dogdu bizimki 1800 simdi 6600 oldu bundan sonra az kilo alir dedi doktorumuz
Bhtnr1irmk Asla emmiyor çığlık çığlığa ağlıyor. Mama da yemiyor zar zor içiriyotum gezdirerek ne yapcagımı şaşırdım.
_annee_ Parsveannesi 2.400 doğdu Su an 5 kilolarda canım. Maşallah size🥰 Ek gıda hakkında ne dedi doktorunuz?🥰
Parsveannesi _annee_ teşekkür ederiz size de masallah 🧿 ek gida ile ilgili bisey soylemedi ben altinci ayda baslamayi düşünüyorum mama ile guzel kilo aliyor
_annee_ Parsveannesi ne güzel canım. Biz 15 güne başlıcaz inşallah. Ama kiloyla alakası yok. Doktorumuz genel olarak o zaman başlayabilir dedi.🍃
_annee_ Burcualp06 aynılar demek ki hep,Allah yardımcın olsun canım. Peki normal dururken vs ağlıyor mu? Sakin kalıyor mu hep?