RedFlower_ Çok ağrım var uzun süre ayakta kaldım mi ev temizliği hem sil şüpur yaptımda usüttum de sanki bıçak ağırsi gibi hangi bölüme gitmeliyim ben
Ozlmyldzarya RedFlower_ ortopedi ye gitmen gerekiyor. Benimde aynı şekildeydi bide sağ dizim ağrıyordu ortopedi ye gittim röntgen ve mr çekildi belimdeki kas sokulması olduğunu söyledi doğum sonrası kadınlarda olabiliyor demişti krem vermişti bide magnezyum vermişti
Kumsalbebek1 Beyin ve sinir cerrahisine gitmen lazım eşim omurilik vida sarf malzemeleri satıyor medikalci onlarla birlikte ameliyatlara giriyor ordan biliyorum İstanbul’da yaşıyorsanız özel ve devlet olmak üzere size iyi cerrahlarin isimlerinde soyleyebilir
-CinarinAnnesi- Kumsalbebek1 merhaba benim annemde bi kilo bişe taşısa beli tutuluyor İstanbul’da yaşıyoruz doktor ismi ögrenebilir miyiz önerebileceginiz devlet tercihimiz :)
Kumsalbebek1 -CinarinAnnesi- merhabalar tekrardan Nurullah ermiş Metin öztürk Ender trak Ali Fahir özer Uğur türe bunları söyledi alanlarında çok iyilermis ikisi özel ikisi devlet diye biliyorum
Esra_Deva -CinarinAnnesi- merhaba Bakırköy Mazhar Osman Ruh ve Sinir Hastalıkları Beyin ve Sinir Cerrahide Müslüm Güneş önerebilirim bende. Annemin omurgasında 6 vida ile imzası var hocamızın çok iyidir 👍
-CinarinAnnesi- Esra_Deva Merhaba o hastaneyei iyi diye duymuştum ama doktor ismi bilmiyordum teşekkür ederim yardımınız için bakacagım randevu için :)
Kumsalbebek1 -CinarinAnnesi- rica ederim ne demek benim annemde fıtık patlamıştı onu Ali Fahir özer ameliyat etti eşimle birlikte eşimin annesininde bel kayması var boydan boya skolyoz ameliyatı oldu oda ender trak ile Metin Öztürk bir arada girdiler ameliyata o daha zordu çünkü hepsinin ayrı ayri dalda iyiler ilk annenizin ultrason çektirip neyi olduğuna bakılır ondan sonra karar verirsiniz zaten :)) sevgiler
Esra_Deva -CinarinAnnesi- Beyin Cerrahi gerçekten çok iyidir. Aslında kime yer bulursanız alın derim çünkü hocalar genelde ekip olarak çalışıyorlar.
-CinarinAnnesi- Esra_Deva dediğiniz gibi devlet hastanelerinde yer bulmak zor maalesef bu sebepten annem erteledi ama artık bi kilo bişe çıkaramaz oldu eve gitmesi şart oldu yakın tarihe alırız inşallah 💜
-CinarinAnnesi- Kumsalbebek1 eşinizden dolayı anneler şanslıymış :) isimleri dikkate alıcam tekrardan teşekkürler 🥰