Kızlar merhaba herkese..
7 ay 8 günlük bebeğim var düzeltilmiş tam 6 aylık, ataktan mı yoksa algilardan mı bilmiyorum ama son ¾ gündür saat kaç olursa olsun biz yatmaya odaya geçtiğimiz gibi uyanıyor. Odasını ayırmak istiyorum çünkü uyku kalitemiz onunda benimde artık yok toplam 2 saat ya uyuyoruz ya uyumuyoruz. Kamera da var onuda yine odasına bırakmayı düşünüyorum sizler neler yaptınız nasıl yol izlediniz beni de bir aydınlatır mısınız teşekkür ederim simdiden