Merhaba güzel anneler Ankara’ya yeni taşındık ailelerimizin olduğu şehirden geldik orda çevremiz komşumuz çoktu burda yalnız kaldık oğlum 2. Sınıfa gidiyor kızım 3,5 yaşında evde çok sıkılıyor buraya geldik bir komşu bile hoşgeldiniz merhaba vs kimse konuşmuyor bir kreşle görüştüm yarım gün göndermek için fakat yarım gün de servis olmadığını söylediler tam gün 7.30 da servise binecek 18.30 da eve gelecek süre çok uzun bu sürede kızım sıkılır mı nasıl olur öğlen uyku saatleri vardır normalde evde uyuyor ama okulda uyumaz ben olmadan diye korkuyorum kreşte olan olayları hepimiz duyuyoruz daha önce hiç ayrılmadık aklımda bir sürü soru işaretleri var nasıl yapsam göndersem göndermesem kararsızım sizlerden fikir istiyorum