semanurbakir Doğumdan kaynaklı bı hastalık dedi doktor doğum sırasında bebeğin kafasından yanlış çekilmeye boyun kaslarında kanama olup kas kisaligi gerçekleşiyormus kızımda şu anda yaşıyorum ne yapmam lazım egzersiz yapıyorum ama başka ne yapabilirim
Gazerock semanurbakir En önce egzersiz deniliyor.Tutuş şekli,yatırma şekli de önemliymiş. Benim bebeğimde de var hareketleri yaptıramıyorum çok ağlıyor kasıyor.Siz kaç sayı yaptırıyorsunuz?
Elin34 semanurbakir egzersizleri bebeğinin yaşam biçimi haline gelecek şekilde yapman lazım. Kucakta taşırken yemek yedirirken uyuturken oyun oynarken. Hangi yöndeyse orayı gerecek şekilde devam ettirmen lazım
semanurbakir Gazerock ben aglasada yaptırıyorum doktor öyle dedi yoksa 1 yaşından sonra ameliyat dedi 15 tekrar yaptırıyorum her germede 15 saniye ile inşallah geçer bir an önce yavrularımız rahatlar
Gazerock Boynunu tutuyor oğlum zarar verirsem diye çeviremiyorum. Sağa ,sola ,öne ve arkaya çevirme hareketi mi verdi size doktorunuz? Bir de bu şekildeyse 4 yön 1 kez sayılıyor değil mi?
Elin34 semanurbakir çok şükür geçti. Biz 50 günlükken felan anladık sorun olduğunu biraz geç oldu yani haliyle tedavisi geç başladı bu yüzden. Herşeyini o kasın gerilmesi için düzene soktum. Yemesi içmesi tutuş şekli uykusu. Günde en az 3 defa 4 farklı hareketle yaptım ben eşimle beraber. Çok ağlıyordu ama mecburdum bunu yapmak için.Ne kadar egzersiz o kadar iyileşmesi hızlanır. Bol bol size tavsiyem egzersiz yapın ağlayacak evet ama dikkatini çekmeye çalışın. Yüzüstü koyup hangi yönde varsa Orayı gerilmesini sağlayın. Biraz uzun sürdü tedavisi bizim 2 yıl boyunca ama çok şükür eser bile kalmadı.
semanurbakir Elin34 çok şükür canım inşallah kızımda hemen atlatır bende yapıyorum egzersizleri inşallah hemen atlatiriz
semanurbakir Elin34 nasıl bı egzersiz uyguladiniz acaba var mı elinizde görseller bana doktor verdi ama sadece sağ tarafına germe yap dedi bide sağ tarafına yastık köy sol tarafına yatirinca koyma dedi
Elin34 semanurbakir bizim soldaydı doktor bize çok nadir solda olur dedi genelde sağda oluyormuş. Bizim solda olduğu için sağ kulak sağ omuza değecek şekilde germe açma yapıyodum bunu yaparken biraz uzatarak esneterek yap demişti doktor ilk hareketi buydu. Diğeri iki elimle boynunu enseden tutup çekip esneterek çenesini göğsüne değdiriyodum. Diğeri bizim solda olduğu için sola doğru gererek esneklik sağlayarak yine sol kulak sol omuza döndürüyodum burda germe değil çevirme var diğeriyle karışmasın.. Böyle yapıyoduk biz
semanurbakir Elin34 Elin34 20 günlüktu farkettigimizde ama masaj yapıyorum sanki bu hafta daha çok eğmeye başladı gibi boynunu