Kızım grip oldu gözü burnu akıyor çok huysuz ağlama krizleri. Ufaktan ateşide var. Doktora götürdüm ilaç gerek görmedi calpol ver dedi ama dünden beri aslaa iştahı yok ne meme emiyor ne biberon. Hiçbirşey yemeden nasıl olur ağlamaktan helak oldum çaresizim nasıl yediricem ne yediricem lütfen akıl verin bana 😢😢😢