3 ay 10 günlük kızım var. Gündüz dört saatte bir beslenmesi yeterliymiş ve artık gece beslenmesine gerek yokmuş.
Gündüz hiç dört saati görmüyoruz, genelde daha sık acıkıyor. 2-5-3 saat. Burada sorun yok aslında.
Ancak gece beslenmesi olayında kafam karıştı. Şimdi normal şartlarda gece uykusuna 8-9 gibi geçiyor, ben de o saatlerde emziriyorum zaten. Gündüz de 7-7.30da güne başlamaya çalışıyoruz. Neredeyse 12 saat ediyor. Bu süre boyunca hiç emzirmeyecek miyim?
Bu ara uyku gerilemesinde sanırım, zaten daha geç uyuyup daha erken uyanıyor, ben de emziriyorum. Ama uyku gerileme döneminden çıktık diyelim ve sekiz gibi uyudu sabaha kadar uyanmadı. Bu senaryoda bu saatler arası hiç emzirmek için uyandırmamalı mıyım? Uyandırmalıysam ne zaman uyandırmalıyım?