Ayminaa Merhaba ben yaklaşık dört yıl önce yaptırmıştım dünya göz de. Hayat kalitem değiştik resmen, 3.5 miyop astigmat vardı.
Hatırladığım kadarıyla ameliyat için belli kriterler var her göz yapısı uygun olmuyor. İki çeşit ameliyat vardı ben olduğum zamanlar, birisi ameliyat sonrası ağrılı bir süreç geçiriyordun bir hafta falan hatta ablam onu olmuştu. Benim olduğum sadece bir iki gün ağrılı bir sürecin oluyor, değişik bir gözlük kullanıyorsun güneşten falan korunma amaçlı. Bir süre de bir gözümde kızarıklık kalmıştı. İlk muayeneye gittiğimde gözümün 0 derece olduğunu söylediler, bir iki yıl sonra muayeneye gittiğimde 0.25 olmuştu biri, ama benim görmemi etkileyen bir şey değildi arttığını da düşünmüyorum şu an gayet iyiyim çünkü.
Fakat yukarıda arkadaşın da yazdığı gibi istisnai durumlar olabiliyor sonuçta bu bir ameliyat, bütün ameliyatlarda istisnai durumlar olur ama genelleme yaparsak bence gayet başarılı bir uygulama 😊