Direk konuya giriyorum, benim bebeğim 7 aylık ama gece kalktığı çok nadir oluyor. Acıkmıyor mu, uykusu mu ağır basıyor anlamıyorum.
Mesela dün gece 10.30–11 gibi 125 cc mama içti o kadar sadece. Sabaha doğru 5’te uyandı aç sandım mama yaptım emzirmeye çalıştım yok istemiyor içmiyor biraz kendi kendine oynadı bidaha uyudu Şuan saat 10.30’a geliyor hala da uyuyor. 12 saattir bisey yemiyor yani. Normal mi bu? Aç olsa durmaz çok ağlar heralde yanlış mı düşünüyorum 🤔
İçime sinmiyor bu şekilde uyuması. Geceleri alarm kuruyorum o uyanmasa da ben kalkayım doyurayım diye ama yine aynı asla yemiyor.
Var mı bilgisi olan? Ne yapacam ben 😒