Meraklitaze benim de 3 aya kadar böyleydi eziyetti resmen hep böyle mi olacak? İnsanlar nasıl emziriyor hep ıslağım yatağım hep süt diye rahatsız oluyordum sağım yapmayı kestim de geçmedi tabi bebeğimin kısmetiydi üzülüyordum emzirirken de çok akardı bende artık evde hep kalkan taktım birikeni hemen boşalttım göğüs ucunda ki deliklerle alakalıymış bebeğim de hep boğulacak gibi oluyordu sonra ne olduysa durdu terbiye olma diyorlar halk arasında sanırım geçti göğüs üstü fazla uzanmayın çok uyarmayın geçecektir ☺️