Meraklitaze hayır bitmiyor terbiye oluyor bebekte memedeki sütü bitirdiği için akmıyor sancı olmuyor benim oğlum 8 aylık ben emziriyorum azalmıyor ama ilk günlerdeki gibi bolda olmuyor . Siz akmasına izin vermeyin yazık bol ken sağıp buzluğa atın 3 ay içersinde tüketmeniz gereken süt olur süt saklama poşetleri var emzirirken yada sağarken diğer göğsünüze kalkan koyun o sütüde biberonla verebilirsiniz bolken değerlendirin sütleri